مقالات

نقش موتور , در تنظیم نور چراغ خودرو

نقش موتور , در تنظیم نور چراغ خودرو

چراغ یکی از مهمترین اجزاء خودرو محسوب می شود. چراغ خودرو در افزایش دید رانندگان موثر بوده و میزان تصادفات در شب را کاهش می دهد.

چراغ های موتوردار در مقایسه با چراغ های معمولی، عملکرد بهتری دارد. چراغ های موتور دار این امکان را به راننده میدهد که در شرایط و مکان های مختلف ارتفاع نور چراغ خود را تنظیم و عملکرد آن را بهبود بخشند. گاهی بنا به دلایلی موتور چراغ دچار ضعف در عملکرد شده و روشنایی را تحت تاثیر قرار می دهد.

اینجاست که باید اقدامی در جهت تعمیر یا تعویض موتور انجام داد. خرید موتور چراغ  کمک می کند تا چراغ ها با برخورداری از یک موتور نو، عملکردشان تقویت یافته و در مسیرهای تاریک، روشنایی کافی را داشته باشند.

موتور تنظیم نور چراغ

قیمت موتور چراغ

قیمت های متفاوت در لوازم یدکی خودرو، از عوامل مختلف نشات می گیرد. قیمت موتور چراغ نیز تحت تاثیر این عوامل قرار دارد: برند موتور، میزان کیفیت آن و ایرانی یا خارجی بودن محصول. در هنگام خرید توجه به هر یک از این عوامل در انتخاب صحیح بسیار کمک کننده است. دقت کنید نه قیمت بسیار بالا و نه قیمت پایین یک محصول تضمینی بر کیفیت آن نمیباشد.

 

نحوه تعویض موتور چراغ

کار نکردن موتور چراغ جلو می تواند دلایل متعددی داشته باشد. شاید یک علت، شل شدن سوکت موتور چراغ  باشد. البته دلایل دیگری هم در این امر دخیل می باشند. تعمیرکار به بررسی هر یک از این دلایل پرداخته و سعی در حل این مشکل خواهد داشت. با توجه به اینکه تعویض موتور چراغ این خودرو، امری تخصصی است،

لذا باید این کار را بر عهده تعمیرکار بگذارید. او طبق تجربه و تخصص خود عمل کرده و مشکل را هرچه زودتر حل خواهد کرد. در مقابل، اگر خودتان دست به کار شده و سعی در تعویض موتور چراغ خودرو داشته باشید، ممکن است به دلیل عدم برخورداری از تخصص کافی، مشکل را از این بدتر نموده و مشکلات جدیدتری را به وجود آورید.

 

تاکید می کنیم برای تعویض موتور، حتما به تعمیرکار مراجعه نمایید

 

ما در ”مجموعه تنظیم نور ارجمند” این خدمات را به صورت تمام و کمال انجام میدهیم.

حالا با وجود بعد مسافت و آنلاین بودن فروشگاه توصیه میکنیم در صورت وجود شخص متخصص در شهرتان با یک خرید مطمئن از فروشگاه آنلاین ” مجموعه تنظیم نور ارجمند ” طلق با کیفیت چراغ ماشین تان یا چراغ کامل را تهیه و روحی دوباره به ماشین خود بدهید.

 

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *